گالری ثریا با 239هزار دنبال کننده در اینستاگرام از تاثیرگزارترین فروشگاههای اینستاگرامی محسوب میشود. این فروشگاه از فروشگاههای مناسب برای مخاطب لاکچری محسوب میشود. حوزهی اصلی فعالیتش مانتوهای خاص است و در این زمینه نوآوری قابل توجهی داشته است. مهمترین مزیت مانتوهای گالری ثریا تلفیق هنر سنتی ایرانی با طرحها و رنگهای جدید است. این مزیت باعث شده مخاطب حتی از دیدن عکس محصولات کار شده لذت وافری ببرد. برای نمونه به این موارد دقت کنید:
- مانتو نگارین با کار چشمنواز سنتی.
- مانتو بابونه با طرح نوآورانهی مجلسی.
- مانتو نارگل با رنگهای شاداب چشمنواز.
- مانتو آرامجان با استایل ساده و اسپرت.
در مجموعهی پورتفولیوی این گالری موارد چشمنواز دیگری نیز وجود دارد.
تنها عاملی که باعث میشود آدمی پس از دیدن این مجموعه هنوز کمی تردید داشته باشد، بودجهی خرید است. بودجهای حدود ۶۰۰ هزار تومان به طور میانگین برای داشتن یکی از مانتوهای گالری ثریا باید در نظر گرفت که کمی بالا محسوب میشود. بنابراین محصولات گالری ثریا برای همهی اقشار قابل خرید نیست.